تجلیل از جهادگران قرارگاه جهادی صاحب الامر(عج)

هفته آینده طی مراسمی باعنوان «درمسیر بندگی» ضمن تجلیل از جهادگران قرارگاه جهادی صاحب الامر(عج) و بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی ثامنی‌راد، از نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله این قرارگاه و سایت جهادی‌ها رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، وحید کمرروستا، خادم قرارگاه جهادی صاحب الامر(عج) گفت: یکی از اهداف مراسم «در مسیر بندگی» بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی ثامنی‌راد است و در آن ضمن رونمایی از سایت جهادی‌ها، نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله این قرارگاه نیز به نمایش در خواهد آمد.

وی با بیان این که شهید ثامنی‌راد سال گذشته در دهه فجر در سوریه به شهادت رسید، افزود: وی یکی از فعالان جهادی در حوزه عمرانی، فرهنگی و اهل ورامین بود.

کمرروستا با بیان این که قرارگاه جهادی صاحب الامر(عج) مجموعه‌ای خودجوش و مردمی است، اظهار کرد: این قرارگاه از سال ۸۴ برای کمک‌رسانی به مناطق محروم و حاشیه‌ای کشور فعالیت خود را آغاز کرد. اولویت ما با استان‌های چهار محال و بختیاری، البرز و حاشیه تهران است.

وی افزود: خدمات ما در حوزه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی درمانی و خدماتی شامل توزیع ارزاق، اعزام تیم‌های پزشکی، کمک به کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق حاشیه‌ای و محرم کشور است، اما تمرکز خود را بیشتر روی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی قرار داده‌ایم.

کمرروستا گفت: کودکان بازمانده از تحصیل پس از شناسایی بورسیه تحصیلی می‌شوند و از  بسته‌های آموزشی، دوره‌های علمی و آموزشی، خدمات مشاوره تحصیلی و بسته‌های فرهنگی بهره‌مند می‌شوند. بورسیه‌های تحصیلی این قرارگاه به نام شهید مدافع حرم مهدی ثامنی‌راد نامگذاری شده است.

وی با تأکید این که این قرارگاه کاملا خودجوش و مردمی است، تأکید کرد: قرارگاه جهادی صاحب الامر به نهاد و سازمان خاصی وابستگی ندارد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال تلگرام  jahadiha۳۱۳@ و سایت jahadiha.ir به عضویت این قرارگاه در بیایند.

یادآور می‌شود، مراسم در مسیر بندگی با هدف تجلیل از خیرین و جهادگران قرارگاه جهادی صاحب الامر(عج) و بزرگداشت شهید مدافع حرم  مهدی ثامنی‌راد پنجشنبه ۱۴بهمن ساعت ۱۴:۳۰ در تهران خیابان آیت‌الله طالقانی مجتمع ۱۳آبان سالن بصیرت برگزار می‌شود.

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *