برپایی نمایشگاه جهادی ولی نعمتان همزمان با لیالی قدر در استان البرز

وحید کمرروستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با اولین شب قدر در جنب حسینیه ثارالله کانون شهید سبحانی سپاه کرج گشایش می‌یابد.

وی به فعالیت‌های قرارگاه جهادی حضرت صاحب‌الامر (عج) استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: این قرارگاه از سال ۸۴ فعالیت خود را متشکل از گروه‌های طلاب، دانشجو، دانش‌آموز،  و سایر اقشار آغاز کرده است.

 مسؤول قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج) استان البرز هدف از تشکیل این قرارگاه جهادی را محرومیت‌زدایی در مناطق محروم عنوان کرد و ادامه داد: این قرارگاه تاکنون در استان‌های البرز، گیلان و خوزستان خدمات رسانی کرده و از سال ۸۹ تاکنون در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمات‌رسانی است.

کمرروستا با اشاره به اینکه این دهستان دارای ۱۵ روستا است، افزود: تاکنون در این دهستان فعالیت‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، علمی، اقتصاد مقاومتی، دامداری و… انجام شده است.

وی با بیان اینکه این قرارگاه جهت معرفی دستاوردها و فعالیت‌های این قرارگاه و همچنین جذب و هدایت نیروهای جدید و آشنایی آنان با فضای اردوهای جهادی، نمایشگاه ولی نعمتان را برگزار می‌کند، بیان داشت: جلب کمک خیرین، مردم و مشارکت آنان در فعالیت‌های جهادی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مسؤول قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج) استان البرز گفت: این قرارگاه طرح ‘سحاب رحمت’ را در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی و مشارکت مردمی اجرا کرده که این طرح فعالیت‌های عمرانی، تأمین جهیزیه، بهداشت و درمان، تأمین مواد درسی دانش‌آموزان را شامل می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه ولی نعمتان، علاوه بر دستاوردهای گروه‌های جهادی و نمایش تولیدات و محتوای فعالیت‌های گروه‌های جهادی در قالب عکس و فیلم، دستاوردهای طرح سحاب رحمت نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

کمرروستا اضافه کرد: پس از برگزاری این نمایشگاه و جذب نیروهای جدید، برای آشنایی این نیروها با فضای اردوهای جهادی، اردوی متمرکزی در شهریورماه در منطقه موگویی برگزار می‌شود.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های این قرارگاه را اعزام سادات محروم این منطقه که تاکنون به زیارت امام هشتم (ع) نرفته‌اند، به مشهد مقدس عنوان کرد و گفت: در دو سال پیاپی ۹۰ نفر از سادات به این اردوی زیارتی اعزام شده‌اند.

مسؤول قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج) استان البرز از تمام مردم و مسؤولان خواست تا با بازدید از نمایشگاه ولی نعمتان ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و فضای اردوهای جهادی، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

نمایشگاه ولی نعمتان از شب ۱۹ ماه مبارک رمضان همزمان با اولین شب قدر آغاز و تا شب ۲۳ ماه مبارک رمضان از زمان افطار تا سحر دایر است.

 

 

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *