بورسیه تحصیلی طرح ملی شهید ثامنی‌راد به دانش‌آموزان پیشوایی اعطا شد

بورسیه تحصیلی طرح ملی شهید ثامنی‌راد طی مراسمی به ۱۵ دانش‌آموز پیشوایی اعطا شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران، مراسم اعطای بورسیه تحصیلی طرح ملی شهید ثامنی‌راد در شهرستان پیشوا بعدازظهر امروز در سالن ولایت آموزش و پرورش پیشوا برگزار شد.

این طرح به همت پایگاه علمی پژوهشی بنی‌فاطمه (سازمان بسیج علمی فناوری استان تهران)، مؤسسه زندگی خوب و بنیاد جهادی مشکات برگزار شد.

در مرحله اول، ۴۰۰ دانش‌آموز برای دریافت بورسیه تحصیلی طرح ملی شهید ثامنی‌راد شرکت کرده بودند که از این تعداد، ۴۲ دانش‌آموز به مرحله آزمون و مصاحبه راه یافتند.

در این مراسم به ۱۵ دانش‌آموز از ۴۲ دانش‌آموز شرکت‌کننده در آزمون و مصاحبه، بورسیه تحصیلی طرح ملی شهید ثامنی‌راد اعطا شد.

همسر شهید مهدی ثامنی‌راد که به علت سفر به کربلای معلی و نجف اشرف نتوانست در این مراسم حضور یابد، با ارسال پیامی، به وصایای این شهید بزرگوار در خصوص تحصیل علم و تهذیب نفس در جوانان به منظور مقابله با دشمنان اشاره کرد که در آن آمده است:

«ما افتخار می‌کنیم به شما امیدان فردای ایران اسلامی و امیدواریم با عنایت اهل بیت (ع) و توجه شهید مدافع حرم مهدی ثامنی‌راد و تلاش خودتان بتوانید گام‌های مؤثری در این راه بردارید و توجه و سفارش آقای مهدی هم بر تحصیل علم همیشه بوده و ایشان هم به‌واسطه فرمایش حضرت آقا که همیشه جوان‌های ما را به فراگیری علم توصیه کردند تأکید داشتند که بچه شیعه‌ها باید تحصیل علم و تهذیب نفس را داشته باشند تا پرقدرت مقابل دشمن در هر زمینه‌ای بایستند؛ از طرف همه شما عزیزان نائب‌الزیاره در کربلای معلی و نجف اشرف هستم».

شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی‌راد» در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بهمن‌ماه ۱۳۹۴ در حلب و در مبارزه با تکفیری‌ها به فیض شهادت نائل آمد.

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *