بورسیه تحصیلی طرح ملی شهید ثامنی‌راد به دانش‌آموزان رازوجرگلان اعطا شد

ظهر امروز مراسم اعطای بورسیه تحصیلی به دانش آموزان مستعد و نخبه رازوجرگلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مراسم اعطای بورسیه تحصیلی طرح ملی شهید ثامنی راد به دانش آموزان مستعد و نخبه شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.

حامد بابازاده در این مراسم هدف از اجرای این طرح را حمایت از دانش آموزان مستعد و نخبه مناطق کم برخوردار و محروم عنوان کرد و گفت: آینده دانش آموزان مستعد و نخبه‌ای که به هر دلیلی از تحصیل محروم هستند برای ما مهم بوده و باهدف تربیت مدیران متعهد و متخصص آینده در این طرح گام برداشته‌ایم.

معاونت علمی بنیاد جهادی مشکات افزود: در ابتدای این طرح، تعداد ۱۱۴ از مجموع دانش آموزان استان مورد ارزیابی قرار گرفتند که درنهایت، تعداد ۲۴ نفر از آن‌ها بورسیه شده و موردحمایت بنیاد جهادی مشکات قرارگرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این دانش آموزان از استعداد فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که امیدواریم در سال‌های آینده تعداد این دانش آموزان دو برابر شده و هیچ دانش‌آموزی به دلیل عدم وجود حمایت مختلف از تحصیل و رشد خود بازنماند.

معاونت علمی بنیاد جهادی مشکات بر توسعه طرح ملی شهید ثامنی راد و شناسایی دانش‌آموزان نخبه و مستعد در شهرستان راز و جرگلان تأکید کرد.

بابازاده در پایان گفت: بنیاد جهادی مشکات در قالب طرح ملی شهید ثامنی راد برای شکوفایی استعدادهای پنهان دانش‌آموزان مستعدی که در مناطق محروم کشور هستند از هیچ‌گونه تلاش و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که درپایان این مراسم از دانش‌آموزان مستعد و نخبه شهرستان رازوجرگلان تجلیل شد.

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *