به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کمرروستا مدیر عامل بنیاد جهادی مشکات در دومین گردهمایی جهادگران و خیرین این بنیاد اظهار داشت: خدمت به مردم و جهاد در دین ما بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: پس از ۸ سال دوندگی موفق به ثبت یک بنیاد مردمی شدیم و بنا داریم با تلاش بیشتر، خدمت جهادی به محرومان را افزایش دهیم.

کمرروستا اضافه کرد: یکی از طرح های این بنیاد بورسیه تحصیلی دانش آموزان محروم است و همراه آن، مشاوره خانواده و تحصیلی نیز توسط مشاوران جهادی ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا در قالب طرح شهید نریمانی، تشکل های فرهنگی را فعال کنیم که تاکنون در ۱۰ استان این فعالیت ها را داشته ایم و در حوزه اقتصادی نیز در راستای توانمندسازی خانوارها برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

کمرروستا ادامه داد: نقاط ضریب ۸ و ۹ محرومیت کشور برای خدمت رسانی انتخاب شده اند و در سه سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون تومان خدمات نقدی با کمک خیرین داشته ایم و خدمات غیر نقدی زیادی نیز در کنار آن ارائه شده است.

مدیر بنیاد جهادی مشکات با بیان اینکه دفاتر این بنیاد در استانها به زودی فعال خواهند شد، گفت: سایت جهادی ها به آدرس jahadiha.ir نیز امروز رسما آغاز به کار کرده است.